foutje! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van adri stuurman - WaarBenJij.nu foutje! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van adri stuurman - WaarBenJij.nu

foutje!

Door: Adri Stuurman

Blijf op de hoogte en volg adri

03 Juni 2011 | Ierland, Dublin

Rounwood-Enniskerry woensdag 1 juni

We laten ons brengen naar de start van de route. De weg erheen is niet veilig om te wandelen. We konden niet vroeg ontbijten en er wacht ons een lange wandeling.
Al vroeg in de route lopen we lekker te kletsen en jawel we missen een aanwijzing dat de route rechtsaf gaat. Weer terug op de route volgt een geweldig mooie route. Erg afwisselend, bergen, bos en weer schitterende uitzichten. Ja die moet je echt zelf komen zien!
We worden hartelijk ontvangen door Mary en Jeff . Jeff brengt ons naar het centrum met nog twee engelse gasten. We gaan bij een italiaans restaurant eten. Daarna even de pub in en jeff komt ons weer halen. We hebben kennisgemaakt met Shady. Een greyhound met drie poten. Dit was het beste overnachtings tijdens de route.

• 03 Juni 2011 - 18:40

Fanny:

5 berichten in 2 dagen... het begint nu wel een beetje op spammen te lijken! Moeten jullie niet wandelen?