Het laatste stukje. - Reisverslag uit Dublin, Ierland van adri stuurman - WaarBenJij.nu Het laatste stukje. - Reisverslag uit Dublin, Ierland van adri stuurman - WaarBenJij.nu

Het laatste stukje.

Door: Adri Stuurman

Blijf op de hoogte en volg adri

04 Juni 2011 | Ierland, Dublin

Enniskerry- Dublin 2 juni

Door Jeff met een vierwielaangedreven auto naar de start van de route gebracht. Het eerste stuk is een flinke klim door het bos. Hierna volgt er een iets langere, maar minder steile klim over een berg.
We komen aardige Ieren tegen met honden en wandelaars die alleen de wandeltocht ondernamen. Je maakt zo af en toe een praatje en je krijgt gratis informatie over activiteiten in Dublin. Onderweg eten we de lunch op die Mary had gemaakt. Een bruine sandwich met ham,kaas,sla en tomaat. Appel en koekjes toe. Geweldig goed verzorgd.Na de lunch zien we Dublin en de Ierse Zee van grote hoogte aan onze voeten liggen.Prachtig uitzicht. Nu alleen nog flink dalen en af en toe achterom kijken naar de route die we hebben afgelegd.
In Marley Park, het eind van de Wicklow Way komen we de Hollanders weer tegen. Zij hebben met dezelfde Ier gesproken, Hij vertelde dat er nog twee dames uit Holland voor hen liepen.
We hebben geen bus genomen naar het Hotel, maar dat stukje er even bij gedaan. Onderweg kerkjes, mooie huizen gezien. Moe maar voldaan hebben we de wandeltocht afgesloten. Nu rest ons twee dagen Dublin, maar daar over later meer.
groeten Annie en Adri

• 04 Juni 2011 - 17:28

John Stuurman:

Prima gewandeld dames en nu nog even Dublin onveilig maken!

• 06 Juni 2011 - 09:37

Fenny.:

Genoten van jullie wandelverslagen top hoor dat het is gelukt.

Groetjes, Fenny