Geen koeien! - Reisverslag uit New Delhi, India van adri stuurman - WaarBenJij.nu Geen koeien! - Reisverslag uit New Delhi, India van adri stuurman - WaarBenJij.nu

Geen koeien!

Door: adri

Blijf op de hoogte en volg adri

21 Oktober 2014 | India, New Delhi

22 oktober 2014

Na een korte vertragingvan 1,5 uur op tijd gearriveerd in Delhi.
Delhi is een wereldstad met

heel veel inwoners!
De stad is erg veranderd met 17 jaar geleden. Geen koeien meer! Wel apen , een eekhoorn en nie vergeten de vele zwerfhonden.De stad is daardoor veel schoner. Voor de koeien is het beter om in een wei te staan, maar toch ....... de charme van Delhi is veranderd. Wat hetzelfde is is de drukte. Ook wonen nog veel mensen op straat.
Na de lange reis volgde een kleine twee uur later de stadsrondrit. Druk, druk, druk...... We bezochten 6 verschillende tempels van verschillende geloven. In 1953 werd al afgesproken dat alle geloven welkom zijn en aan elkaar gelijk. Het lijkt te werken. Ze mensen respecteren elkaars geloof.Mooi toch!
Morgen een lange busrit, 280 km waar 8 rij uren voor staan.

Later meer!

• 21 Oktober 2014 - 20:38

John:

Leuke start roch? Lekker vrij, andere cultuur, ander klimaat en ander weer. Hier zitten we dichtbij het instellen van dijkbewaking als het water verder stijgt.
    Leuk op de dag dat Rijkswaterstaat een app ( overstroom ik?) lanceert waarop je kan zien dat je je geen zorgen hoeft te maken. Hier maximaal een halve meter water in huis als het mis gaat. Denk dat ik het toch maar eens hogerop ga zoeken.

Op naar nieuwe avonturen daar!

• 21 Oktober 2014 - 22:47

Annie Klerx:

Geniet er maar lekker van
    Misschien zie je morgen wel de koeien in de wei, weet je gelijk waar ze gebleven zijn.

• 22 Oktober 2014 - 08:27

Nico, Saskia:

Hallo Adri,

Zo, je bent aan je avontuur begonnen. Leuk, dat we je kunnen volgen.
    We wensen je, samen met je dochter, een super reis toe.
    En "Wonen aan de Kreek" houdt John wel van de straat. Die verveelt zich vast niet.

Hartelijke groet,
    Nico, Saskia

• 22 Oktober 2014 - 08:48

Bep Lodder:

Hallo allemaal, fijn dat ik weer van jullie reis mag genieten, jullie zitten volgens mij in een beter jaargetij als hier. Ik wens julli een fijn reis toe..
    Lieve groetjes,
    Bep Lodder.

• 22 Oktober 2014 - 11:11

Joke Hendricks:

Hallo Adri,

Heel erg leuk om zo jullie reis mee te mogen beleven.
    Samen met je dochter wens ik jullie een super mooie reis toe.
    Hartelijke groetjes,

Joke Hendricks

• 22 Oktober 2014 - 11:19

Joke Bijl:

Hoi Adri,
    Een hele fijne reis toegewenst. Ben benieuwd naar je belevenissen. Ga het zeker volgen.
    Tot het volgende bericht.
    Groetjes Joke
    X Max

• 24 Oktober 2014 - 13:57

Jannie:

Hallo Adri,

We wensen je een mooi reis / fijne vakantie. Leuk om je op deze manier te volgen.

Groetjes van
    Anton en Jannie