Twee keer vliegen? - Reisverslag uit Oud-Beijerland, Nederland van adri stuurman - WaarBenJij.nu Twee keer vliegen? - Reisverslag uit Oud-Beijerland, Nederland van adri stuurman - WaarBenJij.nu

Twee keer vliegen?

Door: Adri Stuurman

Blijf op de hoogte en volg adri

22 Mei 2011 | Nederland, Oud-Beijerland

Oud-Beijerland - Een reis voorbereiden is al veel voorpret. Zo had ik bij voorbeeld uitzicht op twee vliegreizen, terwijl we aan één toch genoeg hadden. Het komt allemaal goed hoor.
We zijn er nu bijna klaar voor. Bijna, want we moeten straks de spullen pakken en de laatste inkopen doen. Ook is het even spannend wat de stofwolk uit IJsland voor plannen heeft.

We kijken er naar uit en we hopen dat jullie onze reis een beetje kunnen/willen volgen.

• 22 Mei 2011 - 12:41

John En Skip:

We willen ook mee!

• 24 Mei 2011 - 18:52

Anneke Korstanje:

Ik ga zeker je reisverslagen volgen en ben heel benieuwd !! Hoe lang ga je weg ??? En wij maar werken ppffff.....!!! Haha !!
    Veel plezier en goede reis natuurlijk.

Groetjes!!

• 24 Mei 2011 - 21:36

Els En Cor:

Els wil ook graag naar Ierland, maar bij mij staat het niet hoog op ons toch al lange lijstje. Voorbereiden vinden wij ook leuk, zo zijn wij nu bezig met onze theaterbezoeken. Ons (blije) hoofd staat nu naar want anders, want Els is net voor de 2e keer oma geworden. Lydia heeft een zoon met de naam Sjors, gezond en 3100 gram zwaar of is dat licht?
    Ga maar lekker door met voorbereiden en ach een stofwolk....waait wel weer over.

• 25 Mei 2011 - 07:42

Emma:

Geniet ervan en veel plezier, kijk uit naar jullie verslagen!!

• 27 Mei 2011 - 06:37

Carla Piket:

Ik ga je reisverslag zeker volgen. Hopelijk heb je geen last van de aswolk. Veel plezier.

Groet Carla