Het spoor bijster! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van adri stuurman - WaarBenJij.nu Het spoor bijster! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van adri stuurman - WaarBenJij.nu

Het spoor bijster!

Door: Adri Stuurman

Blijf op de hoogte en volg adri

02 Juni 2011 | Ierland, Dublin

We zijn een beetje laat met het plaatsen van een berichtje, maar we dachten : jullie hebben geen tijd om het te lezen, want er moet gewerkt worden! Dat was niet de echte reden hoor.We hadden gewoon niet de beschikking over internet.
We kregen al ongeruste familie en vrienden aan de lijn., maar alles is prima met ons!

Zarterdag 28 mei zijn we vertrokken. Annie uit Drunen en Adri uit Oud-beijerland.Nou dat was een hele reis voor Annie.Uiteindelijk is ze niet met de trein maar met de taxi aan gesneld op Schiphol. Nog gelukkig op tijd, maar toch anderhalf uur later en vijftig Euro lichter.

• 03 Juni 2011 - 13:45

Anneke Korstanje:

Dat is leuk zo'n reis, daar word je zo lekker rustig van ggrrrr.....!!! Maar het is gelukkig goed gekomen heb ik gelezen. Nu de wandelschoenen nog aan en gaan haha !!!!

Groetjes,
    Anneke