Je waait uit je broek - Reisverslag uit Dublin, Ierland van adri stuurman - WaarBenJij.nu Je waait uit je broek - Reisverslag uit Dublin, Ierland van adri stuurman - WaarBenJij.nu

Je waait uit je broek

Door: Adri Stuurman

Blijf op de hoogte en volg adri

02 Juni 2011 | Ierland, Dublin

Na aankomst in Dublin hebben we trein genomen naar Rathdrum. De treinreis ging langs de kust. We zagen prachtige aalscholvers en broedende meeuwen
Onze eerste overnachting is in Rathdrum onverwacht een andere B&B dan gepland was. Er waren problemen met een gast uit Amerika en zijn familie moest hier verblijven.
We zijn gestart bij Iron Bridge voor een wandeling naar Glenmalure .
We konden kiezen uit 2 routes We hebben de moeilijkste gepakt.
We gaan de Croaghanmoira mountain op .Nou dat hebben we geweten.Het was een klim van 460 meter en behoorlijk steil.
We waaiden bijna uit onze broek.
Gelukkig dat er een goeie knoop aan zat.De hoge bergen zijn vooral begroeid met heide.Annie vond het nodig om de bodem van dichtbij te bekijken.Het levert haar een grote blauwe plek op.
De afstand was ongeveer 15,5 kilometer en we hebben er 7 uur over gedaan Na een douche en pubfood zijn we gaan slapen
Morgen meer Groetjes Annie en Adri

• 03 Juni 2011 - 11:56

Fenny:

15.5 kilometer in 7 uur dan moet je wel van goede huizen komen top hoor.
    Groetjes, Fenny.

• 03 Juni 2011 - 13:43

Anneke Korstanje:

Leuk bodemonderzoek zonder broek haha !!! Dan zie je ze denken!! Zeker weer toeristen mmmm....!!! Nou wandelse en een goede reis terug. Misschien kunnen we dan weer eens een bakkie doen. Dan kan ik de foto's bewonderen.

Groetjes,
    Anneke